torsdag 8 juli 2010

Tecknarens Trädgårdsbok

Storstädning i ateljén! Slut på förlaget, men ett par kartonger finns kvar hemma hos mig. Tecknarens trädgårdsbok utgiven 2001 på Prisma.
Boken är rikt illustrerad med teckningar och fotografier. Storlek 17,5 x 25 cm. 156 sidor. Skyddsomslag. Växtporträtt, odling och trädgårdsidéer. Och så några recept förstås.




Kontakta mig genom att skicka ett mejl till adressen som finns under fotot på mig här längst upp till vänster på sidan. Skriv hur många ex. du vill köpa och ditt namn och adress. När du har betalat - jag kommer att mejla tillbaka med inbetalningsinformation - så skickar jag boken omgående med ekonomibrev.
Pris: 75 kr plus porto = 120 kronor

5 kommentarer:

  1. Vad kul - jag vill också köpa en bok såklart! Ett mail kommer.....

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. En av mina favoritböcker!
    kramis

    SvaraRadera
  3. Jag kan varmt rekommendera boken, en av mina favoriter när det gäller trädgårdsböcker. Härlig blogg förresten! Hit kommer jag fler gånger!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...