fredag 13 september 2013

Tear-off calendar, Taschen

En must-have för nästa år! Jag bara älskar sådana här tear-off calendars! Nu är den här lite större i format än vad jag haft tidigare, och en hel vecka istället för bara ett blad per tear-off, men...  åh så läcker den ser ut.


Återbrukaren i mig gillar den här sortens kalendrar för att de blir mina humörhöjare som inköpslistor. Ett blad rivs av, för vackert att lägga i sopen, men perfekt att klottra ner dagens (veckans) inköp på baksidan. Är jag konstig? Näe, jag tycker inte det - jag tycker bara så oerhört mycket om idéen att kunna återanvända vardagen!

Kolla in almanackan här.

Och titta samtidigt på den här underbara dagsalmanackan (notera att det är fler bilder, bläddra!)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...